Nu köör vi vidare!!

Publicerat: 2011-08-17 | 18:32:11   



Ett nytt kapitel har nog påbörjats både i Ninnas och mitt liv.
Efter 4,5 år släpper jag taget om det finaste jag har. NOOOOOOT!
Aldrig i hela helvetet att jag skulle göra det.

Men vi har beslutat oss för att gå vidare med våra liv på varsitt håll.
En sjukt stor sorg men en sorg som ger oss bägge nya möjligheter.

Jag är så tacksam över våra fina fantastiska år tillsammans. Och jag önskar denna underbara människa all lycka i världen.
Han är perfekt från insidan och ut.
Ingen har gett mej så mycket lycka, glädje och förståelse som han.

 Jag tror vi alla trodde vi skulle vara förevigt.
Vilket jag självklart hade hoppats på. Av hela mitt hjärta.

Han är helt enkelt bäst. Och han ska ha det bästa och det kan jag helt ärligt säga att jag inte kan ge honom, inte just nu.

Det är ingens fel att det tog slut, vi vill bara helt olika saker i livet. 
Detta har alltid gett oss kraft som tagit oss långt men tyvärr inte längre.
Vårat förhållande har varit underbart och har gett oss erfarenheter som jag är säker på kommer ta oss bägge långt i livet.

Så Jonsson tar av sej hatten och tackar och bugar för dom senaste 4,5 bästa åren i mitt liv.

Jag beundrar dej Ninna för att du orkat med mej, mina exter, min tunga sorg och torra humor i alla dessa år.
Good job Ninnslan!

Du är helt klart min bästa vän och vill du någon gång ha ett ärligt svar eller råd från en som älskar dej över allt annat på hela jorden finns jag alltid för dej.
Jag vill dej alltid väl.

Min Ninna, min pappa Baloo alltid!
High five, Baj five MIND FIVE!










Och nej Magnus Mattsson du har ingen chans på mej! ; )



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0