Så kul liksom

Publicerat: 2011-05-19 | 09:05:49   

Igår hade jag en sinnesjukt rolig dag och kväll med mina arbetskamrater, habutvecklare och chef.
Skrattade så jag fick ont i öronen av alla spända skrattmuskler.
Alla var på jättebra humör. God mat och tokigt sällskap.
Var för har vi inte gjort det här tidigare?!
Alla fick beviljat att vara med också.
Bra där chefen!
Vi hade presentleken vilket resulterade i att jag vann två presenter, en i sista sekund.
Precis när jag tog tag i vinflarran, frågade jag på skämt - är inte tiden slut snart, precis då ringde klockan.
Mind FIVE med klockan liksom haha! ; )

Den andra presenten var en jättefin picnicfilt med jordgubbar på =)
Som förövrigt förhoppningsvis ska invigas idag =).

En kanonkväll vafall och jag längtar tills nästa. 
Positiv energi skapar energi! 


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0