Sol i Slottis

Publicerat: 2011-05-19 | 22:50:58   

Jamen äntligen kommer värmen tillbaka igen. Dock blåste det på ganska bra idag. Blåst är något som ligger högt på min "hatalista" spelar ingen roll hur varmt det är om det blåser iskallt.
Uscha!
Men idag var det riktigt mysigt vårväder =)

Tvättade och städade hela förmiddagen.
Efter hemmasysslorna gick jag bort till slottskogen och mötte upp Berra.



Smygfotade Berra =)



Så jävla nice! =)

Efter lite press i solen så gick vi en mysig runda i Slottis. Var uppe och kolla på dom underbart gulliga älgkalvarna. Dom sprang omkring och pep hela tiden. Fantastiskt gulliga.

Visst är dom ytterst söta? =)





Sedan satte vi oss på Le pain och drack chailatte och åt lite gott.
En mysig dag med Berra.

När jag kom hem var Ninna hemma =)
Min lilla goding.
Vi var över och hälsade på Makiaaas och Maria i deras nya lägenhet.
Mycket fin =)
Trevligt att vi bor på samma gård nu.

NU ska jag kolla klart på Storebror.
Sen blir det bums i säng!



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0