Måndag

Publicerat: 2011-06-13 | 09:21:15   

Känns konstigt att detta är mina sista dagar som 24 åring. Någonsin. Sjukt att man får dödsångest på det. Åldern skrämmer mej. Allt för ofta.
Skitsamma förresten.


Är fortfarande himlans trött och jag skyller på det härliga varma vädret.
Men helgen har i stort sätt varit bra.
Vi kunde varit lite trevligare mot varann igår på jobbet. Men alla hade någonting som hängde över en så det blev ett ganska drygt arbetspass.
Dock pratade vi ut och det blev ett bra avslut.
Viktigt!
Var ju skönt att inget berodde på varann =)

I lördags hade jag tagit ledigt så Louise och jag åkte ut till Källö och överraskade pappa och Anita med lunch.
Hade en underbar dag med min fina vän.





Nu ska jag gå upp och baka tårtbottnar och boka bord tills på onsdag =)

Ha det fin fint!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0