Annandagpåsk

Publicerat: 2009-04-13 | 15:14:57   
Är hos svärfar nu. Vi kom igår. Känns skönt att vara här ute och ta det lugnt några dagar. Inte från jobb dock. ska nämligen iväg till jobbet om en halvtimma. Jobbar kvällen idag. Men har tagit - tid imon. Så jag får tre lediga dagar här va fall. Igår låg jag och kollade på Disney Channel hela förmiddagen. Massa efterlängtat.
Sen var det dags för handling inför grillningen. Åkte till tre olika mataffärer och letade efter majkolvar. Det är så gott att grilla. Det tyckter uppenbarligen alla andra i Stenungsund med, för dom var slut på varenda ställe. Magnus och Emmy grillade och var med oss på kvällen. Mycket trevligt. Var tänt att vi skulle bada allihopa, men huset stormades av Mathias vänner. Och dom hade något i stil med poolparty. Så vi tar badandet imon istället. Tass och jag tog istället det lungt hela kvällen. Drack lite vin, spelade Xbox och kollade lite film. Men det funkade kanon det med.

Nu kom jag nyss hem från att ha ätit frukost på Golfbanan med Tass. Kollade på när han skött bollar. Shit vad imponerad jag är. Hinner ju inte ens se bollarna när han skjuter iväg dom. Han är duktigt. Sedan puttade vi lite. Hmm gick inte alltför bra för mej. Fick i en dock före Tass. Wooohhheeee. Får öva mej lite på mini golf kanske. Det har vi ju även nära i slottskogen där hemma. Bra där!



Grillmat  Mumsfilibabba!



Nu ska jag göra iordning mej för mitt kvällpass.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0