Första jobbdagen på över två veckor

Publicerat: 2009-04-05 | 17:51:08   

Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Var trevligt att vara tillbaka måste jag säga. Hände dock inte så massa på jobbet idag men det är skönt med en mjukstart. Satt och kollade på nya resor på nätet tidigare idag. Till VästIndien, tänkte jag skulle visa det för Staff när han kommer hem om det är något han vill besöka. Längtar redan efter att få resa med honom igen. Så i vinter hoppas jag vi går på planet till ett nytt äventyr. Jag vet inte hur massa timmar det tar till VästIndien dock. Men på bilderna känns alla timmar värt det. Tycker bara så synd om Staff när han tvingas sitta massa timmar i en trång flygstol. Det är inte lätt att vara en stor oh stark karl inte.
Vart och fixat påskris idag med, som jag dekorerat med svarta fjädrar. Tänkte även köpa lite choklad pengar och hänga i med. Tror det blir ganska häftigt.
Resten av kvällen ska jag bara koppla av var det tänkt. Ska jobba lite + tid imon. Egentligen är jag ledig imon. Men det är alltid bra med lite extra timmar att kunna pussla med.
Nu ska jag ner till godisaffären och köpa dekorationsgodis.



Jag på jobbet. Kollar på Talang 2009. Mycket "JaggFinnerIngaOrd" blickar haha. Pinsamt!

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0