Fyra dagars ledighet börjar nuuuuuuuuuuuu!

Publicerat: 2009-04-29 | 22:50:23   
Har nu lagt min lilla jobbpåse på hyllan, är nämligen ledig hela fyra dagar. Det ska bli så skönt!
Imon ska jag göra naglar. Ska bli härligt att få dom omgjorda och att få bli lite ompysslad är heller inte fel alls. Min månads friskvård. Haha! Linda ska med hon också. Har bokat tid samtidigt. Funny funny.
Sedan blir det lite solning och mat på Lejonet och Björnens uteservering. Härligt!

På kvällen sedan blir det utgång. Valborg baby!

Diddi var här tidigare idag. För mina vinterdäck där bak hade rostat fast. Vi höll på i mer en en timma. Sjukt att det kan bli så. men nu har jag fått lära mej hur jag ska förebygga sådanna tråkigheter. Tack Pappa! I love you

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0