Påskaftonskväll

Publicerat: 2009-04-11 | 23:05:00   
Kom hem från pappa för ett tag sedan. Haft en himlans bra dag. Hade så trevligt hemma hos pappa med alla andra. Älskar när vi ses. Är ju så sällan det händer nu förtiden när alla bor på olika ställen. Men jag måste säga att det är sjukt skönt att pappsen kommit över på denna sidan stan. Skönt att ha honom så när. Bara Emelie jag ska försöka lura hit med så är vi alla samlade Haha!
Har fått så fruktansvärt ont i axeln känns som jag bär på tjugo kassar mat varje gång jag slappnar av i den. Tror jag håller på att få en inflammation i axeln. Känner mej nog bättre efter lite bubbelbad imon.
Var bestämt för utgång ikväll. Men jag är så sinnessjukt trött. Har fortfarande inte kommit tillbaka till den rätta tidsrytmen. Bra när man ska jobba tidigt men mer än jobbigt när man ska ut på kvällen.

Kanske tar och åker till Stenungsund redan inatt om vi orkar, Nu när inte jag ska ut och dricka. Det återstår och se. Nu ska jag bara mysa ner mej under täcket och kolla på en schysst film.



Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0