Skärtorsdagen

Publicerat: 2009-04-09 | 23:13:22   

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. En stressig dag på jobbet. Fick en bricka med kvällsmat över mej. Det är som sagt inte lätt alla gånger på mitt med så många viljor och känslor på samma gång.
Nu i helgen är det som alla vet påsk. Ska vara med Linda imon och på lördag. Ska bli himlans trevligt. Hon och jag funkar i alla lägen. Tummen upp!
På lördag ska jag också hem till pappsen och äta lite påskmat med resten av familjen. Ska bli kul, tycker massa om när vi alla är samlade. Eller nästan min älskade Tass kan tyvärr inte vara med. Suckprutt med helg jobb. Men pengar måste som sagt in. Men vi har vårat på söndag. Ska vara hos svärfar då, fick jag reda på i ett mess förut haha! Men det ska bli hur trivsamt som helst. Som pappaGöran säger. Förslag att vi skulle spela lite golf och grilla. Mumma!



Visst är huset underbart?



Utsikten från uteplatsen





Nu ska jag kolla på en film och ro om mej själv med lite god kvällsmat.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0