Tisdag allesammans

Publicerat: 2009-04-14 | 16:45:17   

Nu är klockan halv fem och det känns fortfarande som morgon. vilket menas med att jag inte gjort något vettigt av min lediga dag. Eller jag har tvättat det sista av monstertvätten vi hade med oss. Har tagit oss tre dagar att tvätt och torka allt. Sinnessjukt massa. Och ändå fick vi allt vi hade med oss till Thailand tvättat innan vi for hem. Konstigt när man inte får ihop det haha. Men nu är allt klaaartt!

Mathias hade folk hemma igår igen så det såg ut som helvetet när jag steg upp i morse. Fick mej ett ryck och städade upp allt. Klarar inte att äta frukost när det ser ut som skit runt om mej. Vädret var varmt och soligt så det blev frulle ute även idag.



Macka, stekt ägg, bacon och mozarella. Mumsi namnam!

Sedan har det varit Disney Channel för hela slanten. Och lär väl bli resten av dagen också. ´Ska dock försöka gå ut på en promenix när Tass åker iväg och ska spela golf. Men inte förrän jag sett klart på dubbelavsnittet med Kim Possible.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0