Idag då

Publicerat: 2009-04-20 | 16:19:38   
Börjar bli lite smått irriterad på min axel och arm. Och det gör inte saken bättre när det går ut över Staff. Stackarn inte är det lätt att bo tillsammans. Man får ta en massa lass som man egentligen i förtjänar. Men Tass löser det bra med aloevera heat och massage. Han är bäst den där Staffan Nordenstam.

Jobbade 7-14 idag. Var väl sådär kul. Det gick i ett, blandat med en massa olika sinnesupplevelser.
Ringde till hyresvärden angående våra inneboende, äckelmyrorna. Så imon ska jag ner till Gösta och hämta special myrmedlet.

Pratade med syrran nyss. Hennes vovva kommer snart. Den tredje entrar hon Götet. Fick reda på att hon kostar 13 000. Lika mycket som min nya dator. Är det hon som är billig eller min dator som är dyr. Har ingen koll på hundar och dess priser. Skit sak samma egentligen. Så länge min syster blir lycklig. Måste säga att jag är stolt över henne och hennes förberedelser. Inget impulsköp där inte. Bra jobbat sis! Kan bara bli bra av detta. Hon ska få låna min bil med. Vad gör man inte för sin krigare till syster som ska åka typ hundra mil på en dag. Men jag måste säga att jag surade gött mycket åt att jag inte fikc följa med. Men men jag får snuffsa på henne när  hon kommer hem det lilla grynet.  Det är våran eller min deal. Snuffs och korttagningar mot att hon får låna bilen. Givet!

Ska hitta på något mysigt med min skrutt idag var det tänkt.



På Bliss nu i Lördags.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0