Ett bra bokförslag

Publicerat: 2009-04-23 | 11:53:41   
Håller på att läsa Jenna Jamesons bok Att älska som en PORRSTJÄRNA, en sedelärande berättelse. Måste säga att den är hur bra som helst. Kan knappt slita mej ifrån den. Den är så bra skriven, detaljrik med massa bra beskrivna känslor.Så efter varje kapitel man avslutar finns inga som helst frågetecken. Alla när, hur, vad och varför frågor är in i minsta detalj besvarade. Jag älskar att nästan vad hon än hamnar i är hon en sådann problemlösare. Tummen upp för Jenna!



Read it

Började med köket igår. Min kreativitet tar alltid över så massa så det hinner alltid bli färdigt tidigare än väntat. Tänkte detta skulle bli helgens projekt, men nu är det inte så massa kvar. Mest inreningen. Ska hämta lite saker som kommit på posten. Hoppas det blir so jag tänkt mej nu haha.
Håller på att tvätta nu. Tycker det är sjukt jobbigt men bra att tvätta så tidigt som möjligt. Speciellt när det är fint väder, Tänkte ta mej en promenix senare. 
Men nu ska jag fortsätta i min bok.

Hoppas ni alla får en härlig dag i solen.
Hanna 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0