Valborg

Publicerat: 2009-04-30 | 19:55:13   
Idag har jag haft en sådann himlans härlig dag. Vaknade ganska tidigt och gick ner och la in en tvätt. Sedan satt jag på våran uteplats i solen med min laptop och min lilla juicedrinh hihi.
Åkte efter det ner till stan en runda, och köpte mej en ny kjol jag tänkte ha ikväll.
Fick väckt Tass vid ett tiden. Och vi gick ner och satte oss på Lejonet och Björnens uteplats. Linda kom också förbi.
Kl 15 var det dags för nagelfixelifix, hos kära Johanna.
Är verkligen lyckligt lottad att jag hamnat hos en sådann rolig och duktig nagelterapeut som henne. Hon är enkel att prata med och sprider en galen harmoni på ett lättsamt sätt. Vilket passar mej utmärkt.
Men ni vet själva hur surt det är när man kommer till en som inte alls passar in på ens egen person. Men jag tror Johanna är bra för alla. Första gången jag ramlade in på deras salong, bestämde jag mej direkt för henne. Johanna får fyra toast av mej.
Amazing beauty center it is!
Sveagatan 1, Linnestaden 031- 12 12 00. Do it Do it

Linda och jag satte oss åter igen på Lejonet och Björnen och åt en god lunch/middag/kväll måltid.
Och nu vankas snart för krök. Wooooohheeeeeeeeeeeeee!





Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0