Storhandlat, Linda och promenix!

Publicerat: 2009-04-09 | 00:38:43   

Idag var det storhandling högst upp på listan. Efter en god frulle med Tass bar det iväg till Willys. Bra och mycket vuxet. Så nu är kyl och frys proppad med massa god mat. Me like!
Linda kom lite senare, vi åt mat och kollade på film. Gjorde en kanongod kycklingrätt jag exprimenterat fram. Är ju annars inte så förtjust i kyckling men denna blev succe både hos Linda och hos mej. Hoppas Tass tycker om den lika massa. Men han brukar uppskatta min mat så det ska nog gå.
Sedan åkte vi till Meddo och Linda fick solat. Hon säger att hon mår bättre av att sola. Det kan jag tro, både ha en brun vän och bruna barn. Klart man mår mycket bättre då om man solar. Eller jag tror det var det hon syftade på ; )
Sedan gick vi en långpromenad. Och kollade in alla lyxiga över7miljonerhus i ett dyrt och rikt bostadsområde. Sinnessjukt fina och STORA hus. Nice nice.
Kollade även in Amandas nya skola. Himlans vad tiden går fort. Lilla skrutten ska börja skolan. LOVE.
Ligger nu hemma som vanligt i sängen. Nattad och klar. Tassan har kommit hem från jobbet. Och myspys står som next på listan.
Imon är det jobb 14- 21.30. Och efter det en promenix med Linda igen. Motion är bra har jag hört.



Pepsodentleendet =)



Och här i ligger Linda Haha

Natti
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0