Sluta aldrig kämpa

Publicerat: 2009-04-23 | 00:51:07   
Jag är en person som går in 100% när det handlar om mitt arbete. Jag försöker ställa upp på mitt jobb och mina arbetskamrater i den mån det går. Och kämpar för att människorna i min närhet ska få en så humansk vardag som är möjligt. Det ska vara rikfyllt på aktivteter, godsaker, massa skratt och bus. Det är en bit av många som jag vill åstakomma när det handlar om mitt arbete.
Männsikan behöver verkligen bekräftelse. Det är en bra drivkraft och det får en att växa. Dit jag vill komma är att jag fick känna precis den känslan idag när jag hade mitt uppföljningsmöte idag med min chef Lotta. Det ger en sådanna nya starka krafter när man går från ett möte, där man tycker att chefen har sett precis det man vill att denne ska se av en.
För ni som står mej nära vet att detta betyder en massa för mej. Och nu vet jag verkligen att kämpa till tusen och hårt lönar sej verkligen i längden.

Ska vi bara se om det lönar lite i pengar också ; )

Ett wooooheeeeeeeee för mej!





Nu har jag massa roligt att se framemot.

(X) Börja gör i ordning köket

(  ) Lördag, söndag Se till att jobbhelgen blir till något alldeles extra nu när vädret ser lovade ut

(  ) Fredag Grillkväll med Linda +

(  ) 30 april Valborgsmässoafton

(  ) 2e maj Girls night out med Hanna och Loui Loui

(  ) 9e maj Parta te att med arbetskamraterna hemma hos Younga + utgång med Loui

(  ) Utflykter med mitt allt

och massa massa mera men dock inga spikade datum.

Nu säger jag Dröm sött när ni går o lägger er och fortsätter med sitt filmtittande på Kung fu Panda.
Hanna

Kommentarer
Postat av: Loui Loui

2 maj var det vi skulle ut ;) Hihi.

2009-04-23 @ 09:13:31
Postat av: Anonym

Hahaha! Just det ja =) Tsssss

2009-04-23 @ 12:08:18
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0