+tid, glitternaglar, svärmor och astrologi

Publicerat: 2009-04-07 | 11:15:44   
Ligger i sängen och ska snart kolla på Clone Wars med Tass. Tänkte ha en lugn mysmorgon med min skatt innan jag ska till jobbet. Kvällspass 14-21. Loui Loui och jag ikväll då =)
Men först lite frulle.

Igår jobbade jag +tid på morgonen. Var roligt att gå in och jobba ett pass man aldrig annars gör, och få jobba med personal man knappt jobbar med annars.
Efter jobbet var jag och gjorde min naglar. Som vanligt blev jag himlans nöjd. Tack Johanna! Gjorde denna gången med glitter i färgerna grönt och guld. Så det skulle matcha mitt halsband jag fick av Tass.

Sedan åkte vi till Tassans mamma. Där vi satt och läste astologi. Skrämmande vad saker stämde in på oss. Både på hur man  själv och andra uppfattar en. Verkligen häftigt sånt där. Sedan blev det en sväng förbi Mc Donalds. Somnade bums när vi la oss i sängen och då var klockan inte mer än 23.00 . Min kropp och mitt huvud är fortfarande inställt på 6 timmar framåt. Men det funkar bra när man ska upp och jobba på morgonen. Då är man pigg som en mört haha.



Hännnssss igår

Nu är det dags att fylla kistan med lite frulle.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0