Tillbaka på ÖvreHusargatan

Publicerat: 2009-04-15 | 19:32:17   
Nu är man hemma i götet igen. Teåkigt för det är himlans mysigt att vara ute i svärfars hus. Men dock ganska skönt att komma hem och sova i sin egna säng och ha alla sina saker till hands.
Igår var jag ute på en mer än två timmars promenad. Villade bort mej ganska så rejält, gick någon konstig inneväg där jag aldrig varit innan, men kom ut vid en mack nära där svärmor bor. Gud vad jag måste ha knallat på för det är en bra bit ifrån svärfars hus. Kom lagom hem till då Staffan kom hem från sin golfrund. Precis samtidigt faktiskt. Uppe vid huset stod en liten hund och väntade på oss. Det var lilla Lisa som hade rymt. Efter hunden kommit till rätta åkte vi till Willys och handla. Sedan hade vi myspys hela kvällen.





Idag kom vi hem vid två tiden. Sedan kom familjen Wilson/Johansson på pizza och filmmys.
Gjorde en mindre mysig upptäckt, att det kryllar av myror bakom våran spis. Så jävla äckligt. Så nu har jag diskat allt och ställt in det i skåpet, och sprayat med myrspray så jag hoppas det ska vara borta imon. Så jag slippar ringa hyresvärden och tjata.



Favorit familjen. Amanda, lilltösen och mamman med det stora tålamodet.

Nu ska jag kolla klart på Tingeling filmen och sen hopp in i duschen.
Jobb imon 16- 21.30.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0