Tillbaka till verkligheten

Publicerat: 2009-04-04 | 15:17:58   

Nu är jag äntligen hemma igen. Och det känns helt underbart efter tolv timmars flygresa. Fast vi kom dock igår. Kl 21.oo landade vi hemma på Landvetter.
Resan gick bra men men hade gött ont i ryggen efter alla timmar.

Har idag varit och köpt min nya dator. En korallrosa sony vaio. Den ar helt underbar haha. Har längtat så himlans massa.
Fan vad jobbigt det är att skriva på ett svenska knappar. Får radera hela tiden ju. Skriver a och o istället för å ä ö.
Men man vänjer väl sej ganska snart kan jag tro.

Var i stan med och handlade lite saker som tagit slut, smink, spray och lite till.
Sedan har jag vart och länmat Staff hos Magnus.
Imon är det dags för första jobbpasset på över två veckor. Känns lite skumt men jag måste erkänna att jag längtar lite.
Pratade precis med Emma, trevligt att höra hennes röst igen. Det var så himlns längesedan vi pratade och träffades. Men vi ska ses i veckan var det tänkt och det ska bli hur kul som helst.
Ikväll blir det nog en lugn kväll känner mej ganska trött. Men innan jag lägger mej ska jag hälsa på pappa och Anita och sedan äta mat med Linda och barnen. Har lite överraskningar till Familjen Wilson/Johansson från Tass och mej,
Tänkte även att jag ska lägga upp lite bilder från resan också. Men först ska jag äta lite.



Min nya dator. Ååååå vad jag älskar den!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0