Hanna testar

Publicerat: 2009-04-13 | 23:32:31   
Nu när det har varit så fint väder har väl alla smällt i sej en eller två glassar i det härliga solskenet. Hanna har proppat i sej tre glassar. Tänkte nämligen att jag var tvungen att testa alla tre nogger som nu finns.
Lite kort då

 Den vanliga, klassiska och i mina ögon och smak en av de godaste pinnglassar jag vet och ofta väljer när jag ska unna mej en glass med laktos i. ( Som jag bara typ högst kan göra en gång i veckan eftersom jag är laktos allergiker. Vilket suger massa!)
Men tummen uppför denna!
 

Nogger Black. Faller mej inte speciellt bra i smaken. Jag gillar lakrits men då ska det vara i godisform. Lakritsglass är något jag helst nästan alltid väljer bort. Hellre ingen glass alls.


Och så den nya Nogger Mint. Helt ärligt denna slängde jag efter bara ett par bett. Jag har aldrig någonsin gillat mint i någon slags form. Och hela glassen i sej och dess olika smaker tillsammans fick som sagt mej att slänga hela glassen i sopptunnan. Tråkigt kanske men sant.

Jag har aldrig förstått mej på varför man ska blanda i mint tillsammans med choklad. Marabou har gjort det, Baileys och nu Nogger. Och alla tre tycker jag är ett nerköp.

Jag är nog en VARFÖR- SKA- MAN- RUCKA- PÅ- NÅGOT- SOM- FUNGERAR typ. Haha.
Men smaken är som baken och det ska vara en himlans tur har jag hört.
Men testa är ett måste för mej =)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0