Äntligen är den min

Publicerat: 2009-08-23 | 01:20:05   
Det finns en kjol jag har blivit kär i från Hm. Såg den i somras och av någon dum anledning köpte jag den inte. Sen har den varit slutsåld överallt.
Vilket jag har vart bitter över ett bra tag nu haha.
Så var jag inne på Hms hemsida och kollade deras sommar kläder som dom rear ut nu.
Och gissa?!!
Visst sjutton fanns den där, en kvar och i min storlek!
Hihi sådann lycka, så nu är den min nästa vecka =)



Söt va? Hög midja och kommer bli perfekt med ett lite tajtare linne till. Kanske mitt babyrosa hihi.

Sedan måste jag bara visa kläderna jag beställde till min babyboy.



Snuskigt snygg skinn jacka 1299 kr från Hm.



Mysig men stilig cardigan 399 kr också från Hm.

Min baby kommer bli så tjusig så =)
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg cardigan o söt kjol :) Hoppas att allt är bra med dig! Kram Bella

2009-08-23 @ 01:23:55
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0