Helloooo

Publicerat: 2009-08-19 | 20:16:44   

Nu är det inte långt kvar tills jag ska börja jobba. Börjar 21.30 till 7. Två nätter sedan ännu en långledig helg. Och imon ska det bli kanon väder och den dagen ska spenderas med Louise =)
Havet och god mat.

Jag är en person som inte har den minsta koll på mina strumpor. Har bara haft jag typ endast bara fyra fem hela par om en det.
Jag har heller inte orkat bry mej om att köpa nya heller. Hittar alltid en massa andra roligare kläder så glömmer det varenda gång. Slarvis!
Men nu är det problemet löst =)

Har nämligen vart och inhandlat mej ett par strumpor eller snarare 24 nya PAR. Wooheej!



X2





Tjusiga va? hihi.

Nu ska jag börja göra iordning mej till jobbet. Ta på mej jamasen och tuffa bort mot Nickes.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0