Natten

Publicerat: 2009-08-28 | 04:21:28   

Nu har jag precis kört ner Lousie till hållplatsen "Hagakyrkan". Hennes direkt spårvagn går nämligen där. Perfekt =)
 
Louise har jobbat kvällen och kom förbi mej efter jobbet. Vi har kollat på Män som hatar kvinnor, mycket bra film men fruktansvärt hemsk. Värd att se!

Efter det kollade vi på den vackraste barnfilmen jag vet, Tingelingfilmen.
Att bo i den världen hade jag kunnat hugga av mej armen för!

Vi var även inne på http://disney.go.com/fairies/fairies/fairies.html  och gjorde våra egna älvor.
Lousie älva och en Hanna älva hihi.


Louise Martinsson - April Magicspirit.




Hanna Jonsson- Happy Littleheart.

Söta va?

Nu har min baby kommit hem så nu är det dags att krypa ner och myspysa =)

Men först en bild på en av mina nyinhandlade mysisar.



Jag älskar den!

Nattinuffsan
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0