Nattpass nr 2

Publicerat: 2009-08-06 | 05:59:46   

Klockan är 5.45 och jag har varit vaken sedan 14.00 igår. Jobbar natten ja. Denna natten har gått betydligt snabbare än den förra. vet dock inte varför eftersom det fanns mer att göra igår natt haha. Jag har satt på kaffe och börjat lite smått med dagpersonalens frulle. jag brukar alltid göra iordning frukost och tända ljus innan dom kommer. Inget som ingår i mina arbetsuppgifter, men jag skulle själv tycka det vore jättemysigt att gå på mitt pass med att sätta sej vid ett färdig dukat bord. Därför jag det hihi, och det har uppskattats mycket hittills.
Men det är farligt att göra sådant också, folk vänjer sej, och tar förgivet sjukt fort.
Men det spelar ingen roll för jag jobbar natten såpass sällan att det är bara kul att mysa till det när man väl gör det.

På tal om bord. Igår köpte vi nytt kökbord. Eller köpte och köpte, jag förde in pengar på Mathias konto och han ska lösa det på fredag när han jobbar. Fick några lappar billigare också. Tack Mathias. Vi tänkte oss ett barbord tidigare men det kändes lite ungkarlsaktigt, dock inte lika ungkarlsaktigt som ett glasbord men när inpå. Så vi bestämde oss för ett lite mer vuxnare haha. 



Tror det kommer passa kanon till vårat smörkole och choklad färgade kök. Eller?
Det kommer som det är sagt nu att bli hemkört av älskade Mathias på fredag. Men det är ju inte hårt spikat så vi får se. Men kommer snart gör det vafall =)

Nu ska jag fortsätta här!
Sedan blir det snabbkörning och hopp i säng. Hoppas hoppas min baby har kommit hem, så jag kan mysa ner mej bredvid honom.
Hanna


Kommentarer
Postat av: Huff

Komer ju passa kaaaaaaaaaaanon :)

Ska genastta med mig töserna för att kalasa på bordet =P



Men du... det är inte ungkarlsmässigt att ha ett glasbord, big rättelse! Det är fktiskt gubbigt....

2009-08-06 @ 09:30:55
Postat av: Anonym

Hahahahahhaha! Kanske det. Men gubbigt är inte heller så möe att hänga i granen hahahaha ; )

2009-08-06 @ 14:37:30
Postat av: Anonym

Hahahahahhaha! Kanske det. Men gubbigt är inte heller så möe att hänga i granen hahahaha ; )

2009-08-06 @ 14:37:45
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0