Till alla nattugglor

Publicerat: 2009-08-20 | 04:15:15   
Klockan är 04.04 och jag sitter på jobbet och väntar på att tvätten ska snurra klart i tumlarn. Lousie snuffsar så sött i mysrummet  och resten av huset sover de också.

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp nästa månads helger. Något kul ska planeras in hoppas jag. Funderar på att be min baby om hjälp med en tjejkväll med massa goda, tjusiga och sliskiga tjejdrinkar i alla dess härliga färger haha.  Toppat med smarriga efterrätter hihi.
Låter som en plan? Kanske?

Sedan är det dags att fundera på kräftskivan också. Får fixa ihop något väldigt snart. Det bara vattnas i munnen på mej när jag tänker skaldjur. Mumma för det!

Och imon ska det bli dunderfint väder. Å vad jag ska njuta. Hela dagen. Från tolv vafall. Först en mysigt frulle/lunch med baby och sedan Louise.
Å vill att klockan ska slå 7 nu nu nu. Så jag kan få åka hem och sova och komma ett steg närmare den soliga dagen =)



Nu ska jag vafall vika lite tvätt och sedan ska jag spåna vidare på helg planerna.
Bye bye alla nattugglor
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0