Dyrast är inte alltid bäst

Publicerat: 2009-08-30 | 22:27:24   

 
Idag har det varit en riktig tråkdag. Fast med ett par trevliga stunder ändå. Magnus och Emmy var nämligen förbi här en stund. Pratade bebisar och tokiga männsikor runt omkring oss haha.
Morgonen var inte fel den heller, den spenderades med baby i våran stor härliga säng.
Morgonmys är det bästa som finns!

Men bortsett från det har jag bara haft det tråkigt. Jag har städat hela köket, i lådor och skåp. Bara golvet jag inte gjort än. Men det får baby och jag ta imon efter alla förberedelser med smörgåstårtor.
Sitter och kollar på Gangster, en film jag inte blir riktigt klok på.
Alltså en film som inte är speciellt bra.
Dags att snart sätta på en film på datan =)

Nu ska jag smörja händerna. Har hittat en kanon bra handkräm, en nightcreme egentligen men jag använder den lite då och då. Den är himlans bra vafall. Har varit väldigt torr runt naglarna efter all handsprit på jobbet, och nu är mina händer efter bara två dagars smörjning som mjuka bebisrumpor haha. Köpte även ett läppsyl i samma märke, med samma grymma reultat =)

 Märket heter Glamour of Sweden och är köpt på RUSTA för bara 10 kr styck!
Dyrast är inte alltid det bästa ; )

Nu smörja smörja hihi
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0