Städa städa varje fredag

Publicerat: 2009-08-28 | 17:02:00   

Gud vad det regnar ute. Helt sinnessjukt massa.
Körde baby till jobbet idag. Sikken snällis man är haha.
Nä men eftersom jag var tvungen att ha bilen idag kändes det schysstast att göra så.

Jag är glad att jag inte är KaktusNinna idag. Både för att hon hatar regn + att hon måste gå på toaletten UTE!

Åkte förbi RUSTA en snabbis också. Tänkte jag skulle köpa på mej massa olika städsaker. Det blev en hel del + massa mer.
RUSTA är ganska bra ändå. Man kan hitta massa saker, samma som i andra affärer fast mer än halva priset billigare. Det funkar =)



Köpte alla städredskap i limegrönt. Lite häftigt tycker jag.
Tänkte köpt i rosa först, men fick påminna mej om att vi är faktiskt två i denna familjen.
Inte för att jag tror Staff  bryr sej om vilken färg det är på städsaker.
Men jag vet att han inte är allt förtjust i när jag försöker peta in massa rosa prylar i vårat hem haha.

Nu ska jag byta om och göra mej iordning. Ska på familjemiddag, fast den är inte komplett som vanligt. Alltid är det någon av våra resturangare som ska jobba. SUCK =(

Lägger upp en outfit om jag hinner innan jag åker.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0