Kaktusbaby

Publicerat: 2009-08-21 | 21:40:06   

Idag har sovit nästa hela dagen. Hur skönt som helst, och väldigt behövligt.
Efter massa mys i sängen med baby bar det av till IKEA och köpte en ny ram till vår nya Fantastic4 tavla. Blev för övrigt hur grym som helst =)

Sedan har jag haft Kaktus vid min sida sen kl 18.  
Saknad som bara den har hon varit den lilla älsketofsen.
 


Ninna håller mej sälle när jag ska mecka med ramen



Finaste KaktusNinna

Nu ligger hon här bredvid mej så när som det bara går och snusar och jag lagar mat.
Hade tänkte att jag skulle hunnit åka till Linda och barnen men det här köttet tar ju hundra år! Håller nämligen på och gör sjömansbiff. Smarrigt smarrigt men som sagt det tar hundra år.
 Ut och röra i grytan.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0