Det är i Stenungsund den finns!

Publicerat: 2009-08-21 | 08:06:09   
Igår var Louise och jag på Backaplan och shoppilishoppade. Vi hittade massa kuliga grejer.
Hittade också många roliga födelsedagspresenter till min baby. Inte långt kvar nu till min 28 åring förvandlas till 29.
Köpte mej fyra par skor. (bilder kommer imon)
Och Louise har jag för mej hittade skor i samma antal. 
Innemyspysuggs och partyskor blev det. Har ju änna inte tillräckligt av det alla redan höhö.
Så när baby ser/hittar det jag kammat hem får han dåndimpen på mej.

Sedan fick vi oss bägge två ryck på sushi, så vi spontankörde bort till Stenungsund.
 Där vi köpte oss massa bitar sushi, satte oss sedan nere i hamnen, smaskade sushi och njöt av den underbara solen och hettan =)
Det är som sagt i Stenungsund den finns. Den sinnes sjukt goda sushin.
Bredvid Willys. Mums filibabba!



Påväg mot våra drömmars mål.



Weeeej Louise =)



Mumma!



SUSHI

Nu ska jag nana. Klockan är redan 8 och jag har inte sovit på 19 timmar! Fy Hanna bums i säng NU!
Detta var dock sista nattpasset på ett tag och nu är jag ledig 3 dagar, så det går ingen nöd på mej.
Nattinuffsan!
Hanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbar klänning!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 12:00:27
URL: http://kaktusmittlivsomhund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååå Tack systeryster! Btw NInna äter upp min skruvmejsel. Inte okej hihi =)

2009-08-21 @ 19:58:21
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååå Tack systeryster! Btw NInna äter upp min skruvmejsel. Inte okej hihi =)

2009-08-21 @ 20:02:10
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0