Jag älskar Louise och pestopasta

Publicerat: 2009-08-23 | 00:48:33   
Kom hem för ett tag sedan från Louise.
Äntligen har jag fått se hennes lya. Liten men mycket mysig och hemtrevlig.
Innan dess var vi och gick en lång och härlig runda i slottskogen.

När vi kom hem till Louise lagade hon pestopasta. Mums mums! Sedan blev det filmer och myspys i soffan.
Spank you baby =)



Louise inne på Barnens zoo.



Myspromenix.



Jag levde farligt och klappade hästerna, som skötarna bad familjen före oss att inte göra.
Kunde inte hålla mej.



Sedan matade jag djuren.
Barnens kommentarer runt omkring oss till sina mammor
- Men mamma, man får ju inte mata djuren. Det står juuuuu!



Louise hemma hos Louise haha =)

Och nu Almost Famousm, jag älskar den filmen. På ettan allesammans, skönt med inga reklampauser hihi.
Tack för idag girly, för god mat och underbart sällskap. Du betyder massa!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0