En kanondag

Publicerat: 2009-08-12 | 23:39:05   
Louise gick precis ifrån mej.
Har haft film kväll idag.
Den nya filmen En shopaholics bekännelse kom ut idag, så vi valde att se den. Lite halv vimsig i början men sedan blev den riktigt rolig. Men som alla andra smörfilmer, slutade denna lika lyckligt. Men det är ju lite så en tjejfilm ska vara. Hon blir kär, gör bort sej för hon ljugit, förlorar något, får tillbaka det och vinner tillbaka kärleken. Tjaa ni vet.

Kaktus är här med och ligger och snusar bredvid mej. Fullt ös på henne idag, fastän sin tratt som hon springer in i varenda vägg med.
Stackare, men tills imon ska hon nog ha lärt sej beräkna avstånd i lägenheten, lägligt tills hon ska hem haha.
Min bebisskruttis.



Är så glad över Louise.
Både hon och jag känner att vi verkligen betyder något för varandra, till 110%, helt underbart. 
Lättsamt och sjukt roligt har vi det också.
Hon förstår inte själv hur mycket hon behövs för andra människor runt omkring henne.För mej, hennes andra vänner och familj.
Vilket jag tappert försöker få henne medveten om. Och jag tror helt säkert på att jag kommmer lyckas. Hihi.
Och den som tycker något annat, kan ju bara gå och äta bajs och sedan skjuta sej.
Hon är bäst babyLouise!

Min nagel, blir inte bättre den heller. En stor bit av nageln är borta och hela fingret blir supersvullet varje natt jag tar  av plåstret för att lufta sen på morgonen ser det jättefint ut och sen på kvällen blir det likadant igen. Fuck!
Och så himlans ont det ska göra sen, förstår inte att en sådan liten skadad del på kroppen kan få en att gå i taket av minsta liten snudd.



Louise är superkoncentrerad när hon hackar/skär vitlök. KaktusNinna hjälper till att koncentrera henne.



Jag älskar henne trotts sin hemska platsblomme outfit.



Kli på lillabebis magen är så gottit sååååå =)
*med förställd bebisröst*

Nu ska jag kolla på Paradise hotel. Intriger å älskade intriger.  Njummmy hihi.

Imon blir det jobb och sedan utgång med chicksen =)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0