Sova ikapp?

Publicerat: 2009-08-27 | 20:40:21   
Nu har jag sovit 2 timmar . Trodde det skulle bli massa massa mer. Nu när jag verkligen tillät mej att sova tills jag vaknar. Men tydligen hade jag redan fått den sömnen jag behöver dock - två timmar. Men det var inte möe.

¨

Jag idag då =)

Var uppe tidigt idag för att tvätta, först ut på tvättiderna kl 8.
Hade självklart valt maskinerna där ena maskinen var sönder. Typiskt!
Men det var dock bara en maskin tvätt jag inte hann med.

Sedan har jag varit borta i Backa på Louises nya jobb.
Och Backa såg ut som det alltid gjort.
Nostalgiskt som bara den att parkera inne på Backaskolan =)

Sedan var vi på Backaplan och en minirunda i stan.
Tills dess då jag fick skallebank och var tvungen att åka hem och vila lite, och Louise åkte till Nickes för att jobba sitt sista sommarpass.
Är sommaren slut nu då?!  Bittert.
(var precis inne nu här emellan och kollade vädret, tänkte jag skulle kunna skriva att det skulle bli kanon väder. Men icke, det ska regna från och med lör- tis. Faan!)

Men nu vill jag visa er my new lovely shoes jag har inhandlat idag =)






Tjusiga?

Har också shoppat mej en ny parfym, Sex on the Beach. Två nya tröjor från Gina och min sista present till baby och lite andra små saker =)

Nu blir det tv tittande hela kvällen eller? Utgång? 
Hanna 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0