Jobba natt, ikea, välling och nyinköpta filmer

Publicerat: 2009-08-04 | 22:15:27   
Nu sitter jag här på jobbet osminkad, snorig och med en kopp godmorgon välling. Alla tre tvättmaskinerna + våra två torktumlare dundrar förfullt så det känns som jag sitter i mitten av en jordbävning. Vad icke miljövämlig jag känner mej, fast diskmaskinen har jag låtit bli vafall haha.

Hann tyvärr inte sova så massa innan jobbet för vi var på IKEA och handlade oss en byrå som jag suttit och pillat ihop hela kvällen. ÄNTLIGEN =)
Ninna kunde tyvärr inte hjälpa mej för ett smart huvud hade klantat sej på hanses jobb.
Och ni som känner mej vet ju att jag absolut inte kan låta något stå halvfärdigt.
Får psykbryt av sådant. Lite knäppt men samtidigt bra.
Jobba först leka sedan hihi ; )

Byrån blev vafall klar och det blev kanonbra och nu har vi utrymme så det räcker, ett tag vafall.
Att jag inte fick sova är egentligen skit sak samma för jag gick ju inte upp förrän sent på eftermiddagen. 
Fast  var jag dock uppe med tuppen och sprang en runda i slottskogen. Duktigt va?!
Det spöregnade också och jag var kall som jultomten på juldagsmorgon. 
När jag kom hem blev det lite kellogs och bums ner bredvid min varma baby.  Bra start på dagen =)

Såg förra gången vi var och hyrde film att dom hade rea på köpfilmer. Så innan jobbet åkte jag vägen om HEMMAKVÄLL och köpte mej tre nya filmer. Barnfilmer såklart ; ) Barnsliga jag som aldrig kan växa ifrån det där haha. Det blev vafall två stycken Barbie filmer och Arthur och minimojer.  Får se om jag kanske hinner kolla på en inatt =)



Ikea i all ära men faan vad massa delar det alltid ska vara.



Min pappa har lärt mej att man alltid ska sortera upp alla skruva och spikar så slipper man sitta och leta varje gång man ska ha något. Som ni ser följer jag detta slaviskt. Min pappa kan han.
Ninns sötskrattar alltid åt mej när jag har pappasyndromer.

Nu ska jag dricka upp min välling sen tvätten.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0