Städa är urk!

Publicerat: 2009-08-31 | 22:36:16   

Sikken dag man har haft idag. Gick upp vid tiotiden och satte mej först nu kl 22. Sjukaste!
Men vad gör man inte för sin baby och hans stora dag. På onsdag fyller Staff 29 år. Min gammelsmurf blir ännu gammelsmurfigare thihi.
Vi ska fira honom imon med "öppethus". Så idag har Anita och jag ägnat mer än halva dagen åt att göra smörgåstårtor och tunnbrödsrullar. Yummy!
Vi var och handlade på morgonen och sedan tog det oss 6 timmar att göra alla fyllningsröror, skala 2 kilo räckor, hacka alla rädisor och massa massa mer. Två tårtor skulle göras. Samtidigt som jag sprang upp och ner i tvättstugan.
Självklart ska man lägga alla måsten på en och samma dag. 
Men nu står det två tårtor med fuktiga handdukar över sej i kylen och väntar på att bli dekorerade imon bitti =)

Efter pappa hämtat Anita. Så började jag med fortsättning av storstädningen. Visst att vi bor i en etta, men den är ganska stor och det är ganska så mycket för en sådann liten som jag haha.

Nu kan man ju då undra vart min baby höll hus under dessa slaviska timmar??
Han var på jobbet och hade möte och var sedan och handlade det som fattades. Plus att han skalade ytterligare 1 kg räkor när han kom hem och gjorde middagen =) I love my baby.

Nu har jag vafall tagit en dusch och fått kvällsmat av Ninna och nu ska jag snart lägga mej i hans varma famn och snuffsa in mej ända tills imon.



Lite ingredienser till smarrig smörgåstårta =)

räkan...



baby.... LOVE

IMON KOMMER KAKTUSNINNA, en skrutt som får mej att smälta!

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0