Emelies dag!

Publicerat: 2009-08-01 | 22:38:30   
Vad är det för en dag?!
Är det en vanlig dag?!
Nä det är ingen vanlig dag för det är Emelie Jonssons födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!

Syrrans dag idag då =)
26 åringen som pappa alltid säger haha.
Ninns och jag var där på lite kaffe. Snabbt men trivsamt.
Hämtade LillNinna också. Ska passa henne tills imon kl 17, då vi ska hem och fira Emelie hemma hos henne. Ska bli himlans kul. Pappa, Anita, Joakim, Ninns och jag. Längtar =) Älskar när hela famlijen är samlad hihi.

Innan dess var jag och Ninns ute och åt. Mysigt när man äter ute tycker jag. Ingen tv eller data och man ägnar sej bara åt varandra.
Du är så härlig baby ; ) hihi

Lite roliga bilder på vår lilla skatt.







Skulle ta mej ett bad för att mjuka upp min nacke och axlar men bara efter en minut hoppade det i en lite Ninna. Så det blev inget bad för Hanna haha.



Sådär kul när man insåg att det var vatten i badkaret.



Att bli torkad var inte heller det roligaste. Försökte smita flera gånger.
Bättre att försöka äta upp den istället.

Nu ska vi kolla på film och mysa ännu mera!
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0