Kvällsdrinkar med Sessorna

Publicerat: 2009-08-06 | 17:24:50   
Vaknade av att min baby kastade sej över mej  efter mobilen för att kolla hur mycket klockan var. Försovning ca 3,5 timma! Stackare det värsta som finns är när man vaknar så och ej hinner andas innan man är halvvägs till jobbet. Tur att vi bor så när hanses jobb.

Sikket väder det är sen. Helt underbart, tog en uppfriskande dusch med mina mirakelprodukter som funkar hur bra som helst.
Köp dem! haha

Sedan har jag suttit tills nu har jag suttit i öppning till uteplatsen men min laptop och en cool latte. Kan det bli bättre?!Älskar våran uteplats. Det är så grymt med den för man kan öppna upp bägge glasdörrarna och jag sitter perfekt emellan dem med ena dörren som ryggstöd och den andra som fotstöd. Perfekt haha!

Ikväll ska Louisessorna och jag ut.
Ut i solen, ut till uteserveringarna, mot sommardrinkarna och ett nytt nattevenemang.
Känns som det kommer bli himlans kul eller?! =)




 
Fick mina nya leggings idag. Woohhheeeeeeeeee. Och min nya vintermössa men den vill jag knappt nämna när det är så fint väder. Så ssssssssshhhhhhhhhhhys!

Nu ska jag ner till hemköp och handla.

x  tomat
x  gratängost
x  jucie
x  handtvål
deo

Sedan ska jag göra Låda Italiano mums mums!
Längtar tills vårat köksbord kommer. Då jag ska börja med våra mysiga middagsbjudningar igen.
Hela frysen är tokfylld med massa kött, fisk och kyckling som skriker, tillaga mej!

Lägger upp min party outfit sen.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0