18 december

Publicerat: 2009-12-19 | 02:52:27   
Vissa dagar får en verkligen att förstå att man lever ett gott liv.

Idag vaknade jag i famnen på min älskade.
Finns inget bättre sätt att vakna på.

Var senare på dagen på ett möte som jag hoppas gick bra.

Efter det var jag och hämtade lillskruttan. Vi åkte hem och la oss en stund i sängen och myste, tills det var dags att göra iordning middag.
Louise kom kort efter det och vi åt en mysig middag med lax, kokt potatis och kall romsås. Yummy!

Vi kollade på Sunes jul. Pappa Rudolf blir bara roligare ju mer år som går haha.

Hade bestämt att jag skulle åka till pappsen och Anita och lämna deras födelsedagspresenter. Så jag tog med mej bägge mina tjejer på en mysig visit hos familjen Jonsson Löwenadler =)
Både pappa och Anita blev mycket glada för deras presenter hihi.

När vi sedan efter ett par timmar kom hem igen. Gjorde vi tee och satte oss och kollade på Sex and the City filmen.
Myspys på hög nivå!



Kaktus gluttade in alla bilar varje gång vi stannade vid ett rödljus hihi.



Pappa är så lycklig i Ninna.



Fina älskade Anita.



Han kan inte låta bli henne. Och jag förstår honom =)



Louise köper alltid kinderägg till mej.
Och den här gången fick jag ett Spiderman ägg!



Alla vill mysa med lillan.



Tee med sirap, har ni smakat det någon gång?

Nu är klockan snart 3 och Louise har precis åkt hem. Timmarna springer iväg när man har roligt.
Ska lägga mej i sängen med skruttan och kolla på andra skivan Sunes jul.

Imon är det äta ute och rajraj fest!
Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0