25 december

Publicerat: 2009-12-25 | 21:48:07   
Idag har man vart och jobbat hela morgonen och eftermiddagen. Suger att man fick jobba både julafton och juldag. Men så är det när man har det på sin schema rad.
Nu är vafall denna julen över eller julpassen man kanske ska säga. För annan dag jul har ju inte vart än hihi.



JULAFTON
spenderades på bästa sätt hemma hos svärmor. Fram med alla kalla rätter, smaskens. Sen var det tyvärr redan dax för mej att åka till jobbet.
Efter 5,5 tråkiga timmar. Åkte jag tillbaka till svärmor och det var uppdukat med alla de varma julrätterna. Mums! Har aldrig ätit så möe av de varma rätterna tidigare. Hinner alltid bli mätt på lax och sillen. Så det var ett utmärkt sätt att dela upp julmiddagen på =)



Son och mor =)



Svärmors fina blomma hon fick av oss =)



Jul- shirten var på =)




Och idag då, har jag varit med familjen på Bergakungen och kollat på Götakanal 3. Har hört att den skulle vara jättedålig.
Men jag tyckte den var över förväntan.
Skrattade friskt åt Magnus Härrenstam/ Black!





Pappsi och jag =)

Nu har jag kommit hem och har precis ätit en jättegod hemmagjord pestopasta. Mums!

Sitter just nu och missbrukar alpro Soya chokladdryck.
Faan vad god den är! =)



Skulle egentligen ut idag. Men som det ser ut nu blir det nog bara slappis.

Var nere i affärern förut när jag kom hem.
När jag var påväg tillbaka hem och gick igenom gården, hade de söta små barnen gjort lite "fina" skapelser av snön.



Mysigt =)
Kan verkligen inte minnas senaste gången jag såg snögubbar dagen efter julafton.
Kramsnö is the shit!
Hanna
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0