7 december

Publicerat: 2009-12-07 | 19:57:49   
Sov själv inatt.
Inte en blund blev det. Vet inte om det var just därför det inte blev någon sömn. För annars går det ganska okej att sova själv.
När klockan slog halv tre tog jag täcket och la mej i soffan. Tände alla mysljus och satte på Pelles svanslös julkalender. Satte även på värmefläkten och la den framför mej. När jag äntligen blev dåsig av värmen och började slummra till,  slog tanken mej att värmefläkten kanske skulle börja brinna när jag sov, och både jag och lgh skulle vara borta på ett par minuter.
Så jag fick stänga av värmefläkt tv och ljus och la mej tillbaka i sängen.
När jag äntligen kom till ro, fick jag för mej att Predator iklädd tomtedräkt skulle komma och ta mej.
Faan!
Det slutade med att jag låg och vilade mej istället utan att somna.

Sen var det jobbet också.
Gick upp klockan sex och började sju, skulle egentligen jobba till klockan två men skulle ha möte så jag kom inte från jobbet förrän klockan sex på kvällen!
11 f*ck*ng j*vl* timmar!
Shit!

När jag kom innanför dörren satt jag apatisk på hallgolvet i drygt en timma innan jag kröp in i duschen.
Sinnessjukt trött!

Ligger nu i sängen och gör minsta lilla, vilket är underbart!



Inte vacker direkt men det bjuder jag på hihi.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0