20 december

Publicerat: 2009-12-21 | 00:58:56   
Fyra dagar kvar tills julafton.

Nu har jag precis kommit ut ur en varm och skön dusch. Var ute och lekte i snöfallet med Louise, och blev tokkall så jag var tvungen att ställa mej i en varm dusch.

Känner mej nu som en människa igen och inte ett fruset snömonster.
Men gud vad mysigt det är att vara ute när det snöar. Älskar det.
Hatar dock när man fryser men det är ju så nostalgiskt så jag skiter i fall det blir kallt om fingrar, näsa och tår hihi.

Louise kom till mej vid 18 tiden. Eller jag hämtade henne vid Lilla torget eftersom jag ändå lämnade baby vid hans jobb. Han skulle nämligen på personaljulfest.

När vi kom hem gick vi först till 4Gott och köpte Bingolotter tills på onsdag, då baby och jag ska ha uppesittarkväll hos pappaGöran.



Högsta vinst på dessa då eller?! =)

Sedan var det dags att göra julköttbullar. Massa kanel och nejlikor i, malda såklart ; )



Ser så snuskigt ut. Men nu luktar det julmums i hela köket.
Det blev massa köttbullar och de smakar juligare än någonsin.
Om ni aldrig har ätit köttbullar med kanel och nejlikosmak, så gör det! =)



Gjorde små lådor med köttbullar i.
Sött va? =)

Efter alla små julbullar köpte vi en pizza oc kollade på Coyote Ugly.

Sen var det dags för lek i snön!



Härligaste.



Hanna och Louise =)



Nice baby ; )



Sen följde jag Louise till spårvagnen. Nu ses vi inte förrän efter den 29e.
Hoppas du får en fin och mysig jul nere i Danmark älsk.
Fröjdefull Jul.

Nu ska jag lägga mej i våran nyrenbäddade säng. Bästa som finns!
Köpte nämligen två jättesöta påslakan på Ullis.



Ser inte så tydligt men det är volanger runt om på örngotten.



Volanger även på täcket.
Älskar det gammalmodiga stuket och nästa gång det är dags att byta får ni kolla på det andra =)

Natti
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0