29 december

Publicerat: 2009-12-31 | 14:42:46   
Häromdagen var jag med Linda och gick en långispromenix.
Skönt att bara vara med någon man tycker så mycket om och bara prata av sej.
Sådanna vänner gör en rik =)

Vi gick ner till Meddo och solade också. Kände inte fick någon färg alls så jag solade en gång till och sprayade mej när jag kom hem.
Fåfäng kanske?
Men nu är jag vafall så gyllenbrun och skimmrande i färgen som jag vill vara.

SVAR PÅ TAL!
Alla eller nästan alla ljusa (vita) människor i min närhet, ifrågasätter mej varför jag solar. Eftersom jag ändå tydligen är brunare än vad dom är när jag är mitt blekaste jag.
WHAT!!!?
Jag jämför mej väl för in i helvete inte med ljusa människor, jag jämför mej med den gyllenbruna fräscha färg jag har på sommaren.
Man kan ju inte jämföra sej med något man aldrig kan bli eller vara.
Right??







En nysolad och sprayad Hanna.

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

En nysolad och sprayad Hanna PLUS kontrast ;P

2010-01-07 @ 11:21:23
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0