60 frågor om mej själv

Publicerat: 2009-12-05 | 19:27:22   

Fick ett mejl av en tös jag dock inte känner men som ville att jag skulle svara helhjärtat på 60 frågor om mej själv och sedan lägga det på bloggen.
Så varsegoda, halvhjärtade svar om frågor om mej själv thhihi!


1. Hur gammal är du om fem år? 28 fyy faan

2. Vem var den sista du träffade? Min baby

3. Hur lång är du? 156,5

4. Vilken var den senaste film du sett? God jul Madagascar

5. Vem ringde du senast? Louise

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Merry Madagascar började precis på 5an! till Linda.

7. Var är dagens planer? Kvällens planer blir utgång 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika till olika personer. Vissa av mina vänner vet inte hur man beter sej i telefon, då föredrar jag sms. Annars röstar jag nog för ringa. Slipper krångliga missuppfattningar då =)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Morsdag

11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna

12. När vaknade du idag? 14.37 kollade jag på klockan.

13. Har du någon gång hittat en katt? Jajamensan 

14. Vilken är din favoritplats? Alla soliga varma platser, med massa grönska. Gärna i Sverige.

15. Vilken plats föredrar du minst? Sahlgrenska universitet sjukhuset 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Pass på den

17. Vad skrämde dig som barn? Döden och psykisktsjuka människor på 51an Skogome.

18. Vem fick dig att skratta senast? Staffan

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag är för ung för Cd skivor! Så ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar rosa VAIO.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, det värsta jag vet är jamasar som snurrar sej på kroppen. Det får mej att drömma mardrömmar om ormar som försöker kväva mej. Men jag myser gärna i dem innan natten.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Inte vad jag kan minnas haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, är uppfostrad att man ska ha skor på sej. Är även rädd att man ska skada tårna på asvalten. Så man alltid lyckades göra när man var liten. Dock tycker jag det är mysigt att sitta utan i solen.

26. Är du social? Osocial vad är det??

27. Vilken är din favoritglass? Piggelin, är laktos allergiker. Och sedan klarar jag bara en sådann liten glass innan jag får frossa i hjärnan haha.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Inte möe. Jag skulle behöva 150 miljoner.

29. Tycker du om Kinamat? Nja inte direkt

30. Tycker du om kaffe? Ja mycket. Försöker dock bara dricka det på jobbet. Vill inte bli en beroende kaffekärring. 

31. Vad dricker du till frukot? Nyponsoppa, blåbärssoppa eller morgonvälling.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag ligger på den högra sidan. Men det variera HUR jag ligger.

33. Kan du spela poker? Klädpoker

34. Tycker du om att mysa? Ja mys är mitt tredje mellannamn. 

35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av olika typer av kärlek, glädje, fart och fläkt. Men det är dock faktorer jag klarar av att skapa själv. Är man oberoende då? 
Nä jag är beroende, för utan min familj och vänner skulle jag aldrig haft det så bra som jag har det. HELT KLART BEROENDE!


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Hon som spelar Pippi och min systers X

37. Vill du ha barn? Ja tack

38. Kan du några andra språk än svenska? Pass på den

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja tyvärr =(

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet men jag älskar min svärfars utomhusspa!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mej själv 

42. Äger du dyra smycken? Smyckerna jag fick när jag döptes. Annars är jag ingen smyckes människa alls.

43. Har du någon gång testat narkotika? Att använda sej av droger är ett taskigt karaktärsdrag. Så jävla lowclass! PUNKT!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ****

45. Vem är den roligaste människan du känner? Linda toppat med mej själv.

46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt knä, som jag fick när vi spelade långboll utanför bamba på asfaltplanen, i femteklass.

47. Vad har du för ringsignal? Jag har den alltid på ljudlöst. Men om jag skulle tabort ljudlöst så är det en truddelutt när jag är tre och sjunger blinka lilla stjärna 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag massor. Står i en låda i Empas förråd.

49. Flirtar du mycket? I min personlighet innerhåller FLIRTIG med stora bokstäver! Detta betyder dock inte att jag vill något med andra än min pojkvän. Det är bara den jag är =)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den togs här hemma

51. Kan du byta olja på bilen? Klart jag kan. Kan inte alla det?

52. Har du fått fortkörningsböter? Pass på den!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Min stora familj, skriven av min svärmors faster =)

54. Läser du dagstidningen? Ja när jag jobbar. Annars blir det nyheter och nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 

56. Dansar du i bilen? Oja! Men sittandes.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev i husboken att våran helgbuss står kvar vid Ahuset. Förlåt för det.

59. När var du i kyrkan senast? Den femte november ='(

60. Vilka personer utmanar du? Alla som tror sej kunna dansa! haha ; )

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0