I love Allram Eest

Publicerat: 2009-12-27 | 02:58:20   
Detta är nog första hela lediga helgen som jag har spenderat själv hemma. Hur skönt som helst.
Tror det är fösta gången på 6-7 år som jag inte har gått ut på juldagen, alltså igår.
Men jag orkade verkligen inte efter allt jobb och bilkörande under ett par av julensdagar.

Idag var baby och jag först inne i Movieline på deras julrea och kollade filmer. Köpte två stycken filmer, Julens hjältar, (
ni vet den julkalendern om julgranssaker som hamnar i soprummet) och
Allrams höjdarpaket, (
också en av årens julkalendrar)



I love Allram Eest!

Sedan skulle baby till jobbet och jag ställde bilen vid Bliss och tog mej en runda på stan. Hittade massa saker men handlade bara mej en t-shirt.
Var så kaotiskt att jag inte vet vad som hände, la nog bara ifrån mej alla kläder gick nog bara omedvetande ut ur alla affärer.  
Kommer faan inte ens ihåg vad det var jag plockade på mej haha. Så illa var det!

Men fick mej som sagt min t-shirt, en James Dean t-shirt.
Jag har kollat på den sedan i början i slutet av sommaren men det har aldrig funnits min storlek kvar. Förutom idag =)
Så den ligger nu här i min lilla byrålåda och väntar på att bli använd haha. 

Jag har ingen vidare koll på James Dean men jag älskar hans stil, frisyr och utseende.
Och det räcker gott och väl för att jag ska vilja ha han på mitt bröst! =)

När jag äntligen var påväg hemåt gick jag först förbi slimfood och handlade massa sushi. Mums!

Så nu har jag legat hemma och kollat på Julen hjältar och ätit sushi =)




Liten filmsnutt av Julens hjältar.
Enjoy =)



Baby är nog snart påväg hem och då blir det myspys nattis, om han inte skulle till P direkt efter jobbet. Men det får vi hoppas att han inte ska. För jag är så puss och gose sugen!

Hanna

 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0