Kvällen som var

Publicerat: 2009-12-20 | 14:51:50   
Sjukans trött idag då.

Men det var det värt.
Hade en grymt rolig kväll igår med mina härliga.

Bortsett från alla äckliga slynor.

Vi började kvällen med goda drinkar och tapas på Vino tapas hihi.
Kan döö för deras parmesansoppa. 
Mums!
Tack för tipset söta du.

Efter vi ätit oss feta på alla smårätter gick vi vidare hem hit.
En varm kväll i Alanya, massa bubbel och på-liv-och-död-lekar haha! Det kunde faan inte blivit en bättre förfest.
Tråkigt att ni andra inte var med.

Efter mitt heta Sannagrymmetaxisamtal bar det av till Bliss. 
Kramade lite på baby, som precis skulle gå av sitt pass och åka hem och sova, stackarn var dundertrött.
Dock lite små mysigt att ha någon som man kunde krypa upp till efter man vart ute hihi. Annars är det alltid jag som är den först hem, och som får värma upp täcket det kalla täcket.

Kort efter det började festen!

Nu ligger jag i sängen med mitt allt och kommer ligga här dom närmaste timmarna. Louise kommer hit lite senare och vi ska rulla julköttbullar med nejlikor och kanel i.
Mums!

Tillbaka till tungthuvud myspys.



Mina härliga vänner!



I väntan på maten.



Mumsiga drinkar!

TAPAS!







Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0