Biljetterna wooheeeeee

Publicerat: 2009-02-26 | 16:54:09   

Ingen har väl kunnat undgå den stora förlovningen mellan vår kära kronprinsessa och Daniel. Jag vet själv inte riktigt vad jag ska säga om det. Förloving i all ära. Ett vackert och symboliskt sätt att visa sin kärlek till varandra på. Men just denna förlovningen verkade mer skrämmande för mej än något vackert. Så upplagt och gammalmodigt, att andra människor ska bestämma vad andra får göra. Jag är inte speciellt insatt i detta men det jag själv sett och hört från tv och tidningar får mej bara att rysa och tänka tur att det inte är jag. Men är dom lyckliga som dom nu säger att dom är. Så är det bara för mej att säga lycka till.

Har inte kunnat skriva så massa på länge. Har ännu inte köpt våran nya dator. Tänkte vänta tills vi kommer hem från det stora äventyret haha.
Har en massa nya bilder som jag senare ska uppdatera er med.
Nu i veckan har jag mest jobbat.
Magnus var hemma på middag i början av veckan. God mat, god efterrätt och gott vin och skum film.
Bilder kommer.

Sedan igår fyllde Linda 23. Grattis och kärlek till dej!

Ikväll går jag på min lång lediga helg är ledig fredag, lördag, söndag och går inte på mitt pass förrän 16 på måndag. Trevligt trevligt.
Imon vet jag inte vad som händer ska inte till stan och fixa lite saker.
På lördag ska jag tvätta och städa.
För senare på lördagkväll ska jag träffa Michaela. ÄNTLIGEN! Har inhandlat en massa alkohol yummy! Så en liten utgång på det blir det säkert.

Nu ska jag fortsätta här.

Förresten våra biljetter kom idag! Woooheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Måste nämna till dej Louise, är massa glad för din skull. När en dörr stängs öppnas ett fönster ; )
DjupaHanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0