Hemma hos pappsen

Publicerat: 2009-02-11 | 18:32:23   
Sitter hemma hos pappa och Anita nu.
Är ledig idag. Skulle egentligen till min vuxenkompis idag borta i Härryda, men det var så himlans mycket snö därborta. Känner inte för att åka på en smal 4 kilometers grusväg med en massa snö i mörkret. Så det får bli en annan dag. Tråkigt hade sett fram emot att träffa henne och den lilla.
Så nu sitter jag här istället. Ska snart äta med pappa.
Tänkte även att  jag skulle kolla på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn på datan med. Nu när våran är sönder.
Får se sen om jag kanske springer över till Linda en sväng med sen lite senare. Kunde kanske liva upp stackarn som är sjuk =(
Mer har det inte hänt idag. Men det är ganska så skönt. Man ska vila upp sej på sina lediga dagar, har jag hört.
Ska hämta min älskling sedan på jobbet var det tänkt. Så han slipper gå hem i det kalla. Jojomensan en snällis är man ibland med ; )



En myskväll till er alla
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0