Också var det idag med

Publicerat: 2009-02-14 | 17:40:05   
Som sagt det är alla hjärtansdag.
Tass jobbar och jag har min planer för kvällen. Men vi skjuter upp det en dag och firar våran kärleksdag imon istället =)
Ska vara hos svärfar imon. Ska bli trevligt. Har inte träffat dom sedan julen.
Nu sitter jag hos pappa och vi ska snart äta. Pappa, Anita, Bror, Sussie och jag. En alla hjärtansdag middag var det tänkt . Fattas bara Emelie och Tass =( I love youuuuu.



Där pappa bor. Femte våningen bor dom på =)



Himlans fina hus dom där.

Sedan lite senare ska jag träffa Anna =) Det ska bli så massa roligt så!

Nu behöver pappa datorn.

Kärlek till er alla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0