Utan förändring ingen framtid

Publicerat: 2009-02-04 | 23:40:07   
På nya jobbet går det bra. Rolig personal och roliga brukare =) Kommer nog att kunna stortrivas där!
Men kommer att jobba häcken av mej nu tills vi åker. Åker från det ena jobbet till det andra. Men det är bara så jag ska komma upp till en 100% tjänst på två olika ställen. Vill ju vara på bägge. Men efter att ha kollat almenackan minst hundra gånger. Börjar jag få lite ångest över hur jag ska klara resten av mitt liv. Måste bli mer effektivare än vanligt och måste kräva mer av min pojkvän när det handlar om planering i förhållandet. Vilket menas att han kommer att få ta hand om nästan allt som har med våran egotid tillsammans att göra. Känns jättejobbigt att inte känna att man orkar engagera sej i det viktigaste man har. Men det handlar dock bara om ett par månader. Får blicka framåt. Har ju som sagt nått så himlans roligt att se fram emot. Den omtalade Thailandsresan =)
Har bestämt mej va fall att efter våran resa måste vi fixa ny lägenhet. Hur mycket vi än älskar denna måste vi skaffa oss något större så vi kan leva ett normalt liv och slippa ta den extrema hänsynen vi måste till varann. Jag tror och hoppas min pojkvän delar samma åsikt som jag. Vi har ju talat om det så många gånger, att vi ska byta upp oss. För om vi nu ska jobba så olika tider och så mycket, måste bägge känna att vi får sova ordentligt.
Nä idag har det inte vart en rolig dag alls. Aldrig roligt när man kommer underfull med saker som måste ändras på snarast.
Ska bli skönt att lägga sej och sova nu. Kvällspass imon

Natti på er
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0