Fredagslö och lever på korv med bränt bröd

Publicerat: 2009-02-06 | 22:27:30   

Idag var det en vecka på det nya jobbet. Och det känns fortfarande väldigt bra. Ordnat vikarie för hela min semster nu. Så nu är det bara att vaccinera mej och sedan njuta av en skön semster med älsklingen =)
Löste även hur jag ville ha det i sommar med chefen. Skönt att inte ha en omöjlig chef. Har en chef som alltid försöker lösa allt så rättvist som möjligt. Och finns alltid till hands. Tummen upp för Lotta =)
Gjorde pannkakstårta idag till lunch. Arbetskamraten Karin fyllde nämligen år idag. Grattis! Blev grymt god, blandade mixad mango med grädde och socker.
Nam nam och mums filibabba!
Nästan i samma klass som Pettson och Findus tårta!

 

Pettson han kan han =)


Gjorde min naglar idag med. Var så trött att jag slumrade till flera gånger. Stackars Johanna. Haha!
Men det var härligt att bli ompysslad efter en veckas hårt arbete ; )

Sedan köpte jag nudlar som jag åt samtidigt som jag låg i ett varmt skönt bad. Lyxigt lyxigt =)
Och nu har jag legat i sängen sen jag badade och tänkte fortsätta med det resten av kvällen. Har nämligen laddat ner en massa schyssta filmer som måste ses.



Vad gör Hännns? Kollar så dom finns kvar? Diskret Haha



Ser lite sleten ut efter jobbet och veckan som gått

Veckans tacksammaste Tack går till Louise på jobbet

Önskar er alla en fin helg
Hanna


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack till mig? Vad har jag gjort för att förtjäna det? ;D

2009-02-07 @ 22:05:36
Postat av: Hanna

För att jag fick en himlans bra och lärorik bredvidgång av dej =)

2009-02-08 @ 16:46:53
Postat av: Louise

Hihi, det var så lite så. Tur att man duger till något :P

2009-02-08 @ 18:44:53
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0