Måndag, ny vecka, nytt jobb och nya tofflor

Publicerat: 2009-02-02 | 14:04:01   
Idag var det då dags. Snart eller för att vara exakt om två timmar börjar jag på mitt nya jobb i Torslanda. Ska bli så himlans roligt. Hoppas vi alla trivs med varann. Jobbar till 21.30 ikväll. Ska försöka orka åka till Linda sen efter det och ha lite tv mys. Men jag ska nog inte hoppas för mycket. Man är ju som sagt alltid så trött när man börjar på eller med något nytt. Alla nya intryck gör en helt frän i skallen. Men det återstår och se vill ju gärna träffa dej =)
Kollade precis på Horton, vet inte vad jag ska säga om den. Visst var den söt men inget för mej tror jag.
Men nu har jag sett den va fall.



Köpte nya tofflor till jobbet. Är ju inte så jätteförtjust i Hello Kitty men inga andra passade

 

Köpte paket till Tass och mej inför flygresan. Sötaste paketen jag sett  =)



Tar det piano nu inför den nya jobbdagen haha

Nä nu ska jag upp och göra lite frulle känner hur det börjar små kurra i magen på mej.
Lyckoönskningar för mej idag då =)

En kanon måndag till er
Hanna

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du skaffat dig blogg tjejen :) såg att du lite längre ner gjorde reklam för mitt jobb ;) lovefilm.se .. jobbar där vetdu .. så om du vill testa hojta så kan du få ett presentkort att prova med :) Ha en bra dag! Kram

2009-02-02 @ 14:57:50
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0