Dagens olika outfits

Publicerat: 2009-07-29 | 00:33:40   
Nu har vi vart på bio, Magnus, Emmy, baby och jag. Vi såg Transformers. Inget att hänga i julgranen kanske. Men Optimus Prime och hans röst, kan jag dö för. Lite phonesex med honom skulle jag aldrig någonsin tacka nej till. Finns bara två ord, CALL ME haha.

Nu ska jag snart hoppa i sängen imon är det 8-15 som gäller.
Extra pass blir extra + tid. Goodi.

Först dagens outfits.



Innan jobbet, tunika från Cubus (förra året) jeansjacka från gina och min älskade uggs!




På kvällen, oversize tröja från Calvin Klein, glansiga leggings från gina och mina nyinköpta Kawasaki skor.

Nu ska jag mysa med min baby. Natti.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0